Taronja = Verd
Ambaixada dels Països Baixos a Espanya / Barcelona,
NBSO presentació: Una perspectiva holandesa sobre la Responsabilitat
Social Corporativa i les operacions sostenibles en un món de negocis net
pot ser el motor de solucions per fer del món un lloc sostenible. Com executar un negoci sostenible i treure'n un bon benefici; guanyar diners i fer el bé a la vegada. La
responsabilitat social empresarial és un objectiu que no pots assolir pel seu compte, sinó que es tracta d'un problema mundial que transcendeix les
fronteres.
L'Oficina baixos Empreses Suport (NBSO) a Barcelona, que és part de
l'oficina comercial de l'Ambaixada dels Països Baixos a Espanya,
organitza un esdeveniment que s'ocupa de negoci sostenible. L'objectiu és compartir coneixements sobre l'assoliment dels millors resultats en
la Responsabilitat Social Corporativa, per augmentar la consciència
sobre els temes d'RSE i compartir coneixements i experiència. El
seu objectiu és accelerar el progrés cap a un creixement inclusiu i
sostenible i la transferència de coneixement entre les parts públiques i
privades que ens acullen i la comunitat professional holandesa.
Mar 18 novembre 2014
Kick Off converses sobre Taronja = verd:
L'augment d'interès entre un públic corporatiu holandès i intercanviar punts de vista sobre temes d'RSE;
L'Ambaixador dels Països Baixos a Madrid, Cornelis van Rij, inaugurarà
el seminari el 18 de novembre per inspirar professionals dels negocis
holandesos i catalans sobre com poden millorar la seva sostenibilitat
compartint una visió de les diferents empreses de diferents cultures.
Les converses s'organitzaran en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona, que ofereix l'espai.
Un màxim de 100 participants serà benvingut a l'esdeveniment.
Els participants destinataris per a l'esdeveniment són empresaris,
gerents i directors que tenen un interès en les operacions sostenibles i
que estan buscant la col·laboració internacional, així com els
funcionaris locals d'RSE dels sectors públic i privat.
Durant el seminari s'abordaran els tres pilars de la sostenibilitat -econòmic,
ambiental i social a càrrec dels oradors principals. Els nostres oradors provenen de la indústria, el govern i les universitats. Tots ells compten amb una trajectòria en l'assoliment i foment de la innovació sostenible en les seves empreses i més enllà.
Després de cada presentació, es permetran preguntes. Es tractaran diferents propostes sobre com estimular negoci sostenible i com superar els diferents reptes ètics comercials.
En acabat, hi ha una sessió de networking en què els
desafiaments de l'aplicació de la sostenibilitat en col·laboració
multinacional pot ser discutit encara més pels assistents i un inventari
feta dels interessos en la col·laboració i el coneixement i saber fer
internacional de canvi.
Data: Dimarts 18 novembre 2014
Lloc de celebració: Barcelona Activa Sala Emprèn,
Carrer Llacuna 162, 08018 Barcelona
Pica-pica ecològic amb organitzacions socials
responsables
Programa
- 17:30-18:00 Walk-in & welcome
- 18:00-18:05 Welcome by Official of the City Of Barcelona
- 18:05-18:10 Introduction by Ambassador of the Netherlands Mr Cornelis van Rij
- 18:15-18:45 Key Note Katinka van Cranenburgh, Strategic CSR
Consultant and Dutch Visiting Scholar at ESADE business school and
former HEINEKEN : Why Orange Is Green- CSR Dutch views
- 18:45-19:15 Ruud Gal, site manager DSM Barcelona: DSM – how CSR ties into Bright Science and Brighter Living
- 19:15-19:45 Sander Laudy, B01 ARQUITECTES: Building a Zero Carbon Footprint SnowWorld in Barcelona
- 19:45-20:15 Josep Maria Canyelles, Respon.cat coordinator: Contributing to build a Barcelona – Socially Responsible City
- 20:15-21:00 Concluding networking cocktail and inventory of stakeholders, nominees and aspirants for the Orange CSR Desk
La participació al seminari és gratuït. Si us plau registreu abans del 15 de novembre a través de info@nbso-barcelona.com.
Per a més informació, si us plau truqui a: T 34934194689
Ponents:
-
Katinka van Cranenburgh
- Ruud Gal
- Sander Laudy
- Josep Maria Canyelles
(veure presentacions de cada ponent al
programa)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada