11.11.09
Valor Afegit d'avui
Us avancem els continguts del programa "Valor afegit" d'aquesta nit al Canal 33 on alguns temes tractats poden ser del vostre interès. S'emet a les 23:10 aproximadament.
LA MARCA TÉ UN PREU
Com aconseguir que en temps de crisi els consumidors no escullin els productes només en funció del seu preu? Les grans marques busquen noves estratègies que passen per tenir molta més presència, per exemple, obrint botigues per vendre directament els seus productes. Alhora, estan apareixen innovadores experiències comercials com botigues on es pot trobar les últimes novetats de totes les marques i on es pot copsar quina és la reacció del consumidors.
BOSTON, CAPITAL DEL CONEIXEMENT
Una expedició de l'agrupació d'empresaris FemCat ha visitat la capital de Massachussetts, tot un referent mundial en medicina i biotecnologia. A Boston, han pogut comprovar l'estreta col.laboració entre universitat i empresa --una de les assignatures pendents al nostre país-- i, també, les ajudes i contactes que hi ha entre l'hospital de Massachussets i els investigadors catalans que treballen per aconseguir una vacuna contra la sida.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada