La retirada es produeix de manera voluntària i ha estat anunciada per la mateixa empresa tot advertint els consumidors que deixin d'usar-los immediatament. Aquests articles s'han venut només als Estats Units.
Després de les notícies similars referents a Mattel, ara li toca a Starbucks i novament en referència a la Xina i amb un públic en risc infantil, fet que augmenta la sensibilitat social a la notícia.
Malgrat que en el cas de Mattel les autoritats xineses van poder fer prevaler que no en tots els casos la culpa requeia en les factories xineses, sí que és cert que a la Xina, tot i els passos fets, encara no es donen les condicions de seguretat, sostenibilitat i responsabilitat que avui dia el món requereix i que els països més desenvolupats es veuen obligats a garantir legalment i èticament als seus consumidors.
La Xina s'ha de posar les piles amb major capacitat de donar resposta a aquests requeriments, ja que la imatge del país queda permanentment tocada a partir de notícies d'aquest tipus. Però alhora, les companyies de major potencial global han d'accentuar les mesures de gestió de la seva RSE i molt especialment en referència als seus proveïdors i subcontractistes, amb plena consciència que els beneficis socials seran per a llur clientela, però també per a la força laboral dels països en desenvolupament, per al progrés de la democràcia i els drets humans, i en darrer terme també per a la sostenibilitat de la pròpia companyia.
Traducir CASTELLANO Translate ENGLISH Traduire FRANÇAIS Übersetzen DEUTSCH Arrevirar ARANÉS
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada