Aquest matí mateix el meu tren de les 7,38 no ha sortit i després de moments d'incertesa a l'estació han dit per megafonia que baixem del comboi i que pugem en el de les 7,55. Enmig d'una nova desesperació, he tornat a pensar en les factures que em deuen des de mitjan abril i he pres la decisió de presentar denúncia davant l'Oficina de Consum.
No sé si per intuïció, perquè m'han llegit el pensament o per honorar la data, avui 18 de juliol, tres mesos després d'haver-les demanat i reclamat, he rebut un correu amb les sis factures.
Ja no he estat a temps de posar-les en segon trimestre de les meves despeses. Però les podré posar al tercer. Un maldecap menys. Fins que els en torni a demanar algunes de manera agrupada ja no caldrà que em vagi anotant al calendari que estic a l'espera de rebre les factures.
Si voleu saber quin era la queixa podeu anar als articles següents:
1-07-2016 [ca] Renfe no envia les factures. Empresa o xiringuito?
1-07-2016 [es] Renfe no envía las facturas. ¿Empresa o chiringuito?
16-04-2016 [ca] Demanar una factura a Renfe
16-04-2016 [es] Pedir una factura a Renfe
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada