La gestió de les relacions empresarials en l’actual context de la societat del coneixement no pot fonamentar-se de manera exclusiva en una base de l’intercanvi comercial. Ha d’incorporar elements com la confiança i la satisfacció d’expectatives, necessitats i inquietuds que van més enllà de la immanència i immediatesa de les relacions merament mercantils.
Estem passant de les relacions win-win (jo hi guanyo i tu hi guanyes) a les relacions triple guany, un win-win-win en el qual no solament els dos agents interactuants en surten beneficiats sinó que també els altres agents, l’entorn i les parts interessades.
Per això diem que avui l’empresa no sols ha de conèixer el mercat, sinó també la societat.
Aquest article es troba disponible a:
[ca] www.collaboratio.net/mm/File/ca/Art.jmcanyelles_beneficis_diferits.pdf
[es] www.collaboratio.net/mm/File/es/Art.jmcanyelles_beneficios_diferidos.pdf
Traducir CASTELLANO Translate ENGLISH Traduire FRANÇAIS Übersetzen DEUTSCH Arrevirar ARANÉS
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada