Canyelles destaca el valor de la teleassistència com a servei intel·ligent, que combina tecnologia i atenció social en el marc de les "smartcities" (ciutats intel·ligents). Defensa les dinàmiques col·laboratives des del compromís i sentit de responsabilitat de totes les organitzacions.
La teleassistència: tecnologia i innovació al servei de les persones (1/3)
La teleassistència: tecnologia i innovació al servei de les persones (2/3)
La teleassistència: tecnologia i innovació al servei de les persones (3/3)
- [ca] Notícia prèvia: Jornada "La teleassistència: tecnologia i innovació al servei de les persones" . Josep Maria Canyelles farà la conferència inaugural sobre tecnologia, innovació i territoris socialment responsables
- [es] Noticia previa: La Diputación de Barcelona organiza una jornada para 'repensar' el servicio de teleasistencia
- [ca] Notícia posterior: Una teleassistència de qualitat: innovar en el Servei de Teleassistència.
- [ca] Article: La teleassistència: tecnologia i innovació al servei de les persones (per Marta Ribera)
- [es] Artículo: La teleasistencia: tecnología e innovación al servicio de las personas (por Marta Ribera)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada