La dissidència amb el pensament únic a Nord-Amèrica té diversos noms, i un és Adbusters. Veiem la seva última proposta, una bandera pel Món, que segueix a diverses propostes que ens han fet com la d'un Dia sense compra, un Dia sense TV, i més...
Amb seu a Vancouver, Canadà, i amb la majoria de lectors als Estats Units, la Fundació Media Adbusters i la seva revista, preocupada per "l'erosió del nostre medi cultural i físic per part de les forces comercials", engega una penúltima campanya, amb la qual fer reflexionar. La Fundació és una xarxa d'artistes, activistes, educadors, estudiants, escriptors, empresaris, observadors i altres, diversos, que vol "promoure el nou activisme social en l'era de la informació". Ara la proposta és una bandera pel Món. Es poden veure -i votar- les propostes enviades, aquí.
Després de presentar-s'hi milers de dissenys, s'ha fet una tria per a participar a la fase final, en la qual tothom hi pot votar. Ara per ara, la bandera que està més ben posicionada és la proposta d'un català que viu a Berlin, en Marc Arroyo Ortiga. Li hem donat el nostre suport perquè tant estèticament com pel que representa entenem que és la millor. Us adjunto un enllaç directe a la bandera: www.adbusters.org/campaigns/oneflag/entries/marcs_flag.html
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada