- L'ACC dóna un nou impuls al "Pacte per al celíac i el diabètic"
- L'objectiu és fomentar l'etiquetatge en els productes adreçats a les persones que pateixen celiaquia o diabetis (20/5/2011)
Programa de consum sobre l'etiquetatge dels productes per a persones celíaques i al·lèrgies alimentàries Font
• Actualment, 82 empreses utilitzen els distintius específics per identificar els productes per celíacs o diabètics
• El director de l’Agència Catalana del Consum, Alfons Conesa, s’ha reunit avui amb més d’una quinzena d’empreses catalanes adherides al Pacte amb l’objectiu de fomentar l’etiquetatge en els productes adreçats a les persones que pateixen celiaquia o diabetis
• La trobada s’emmarca en la celebració del Dia Internacional de la Malaltia Celíaca, que se celebra el dia 21 de maig El director de l’Agència Catalana del Consum, Alfons Conesa, s’ha reunit avui amb més d’una quinzena de representants d’empreses del sector alimentari adherides al “Pacte del celíac i el diabètic”, coincidint amb la celebració del Dia Internacional de la Malaltia Celíaca. L’acte, al qual també han assistit les presidentes de les associacions de celíacs i de diabètics de Catalunya, Matilde Torralba i Montserrat Soley, respectivament, té com a objectiu fomentar l’adhesió al Pacte de les empreses i millorar l’etiquetatge dels productes per a persones que pateixen celiaquia o diabetis. Actualment, 82 empreses fan servir els distintius específics per identificar els productes, el què representa més d’un miler de productes alimentaris.
Veure nota de premsa sencera
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada