Pacotes de açúcar
Desde 2005 que a Chave D'ouro, à semelhança da Nicola, decidiu comunicar, nos seus pacotes de açúcar. Seguindo uma linha mais tradicional, a 1ª série lançada pela marca foi composta por frases e pensamentos de célebres filosofos e pensadores. Uma colecção que teve bastante aceitação por parte dos consumidores e que levou a marca a continuar a sua aposta neste meio de comunicação. Seguiu-se uma série de curiosidades sobre a Historia de Portugal, enquadrado com o espírito “Tradição com Sabedoria”. A 3ª série de pacotes de açúcar nasceu de uma parceria com a Humana Global – Associação para a Educação e Formação em Direitos Humanos, que visa a publicação e divulgação de alguns artigos da Declaração Universal dos Direitos do Homem. Em Julho de 2008 saiu para o mercado a nova série de pacotes de açúcar composta por sabedoria popular, com algumas curiosidades e utilidades necessárias no dia-a-dia. Juntamente com esta colecção, e na sequência de uma parceria com a Oficina do Livro serão ainda adicionados quatro excertos do livro “Aos Olhos de Deus” lançado por José Manuel Saraiva.
No final de 2009, é lançada a colecção “Festas Populares 2010” composta por 23 pacotes de açúcar com as principais datas das festas populares de Portugal que ocorrerão em 2010, bem como datas marcantes do calendário nacional. Para ilustrar as festas populares, foram usadas chávenas estilizadas que identificam estes dias especiais. Uma ideia divertida, que torna esta colecção, sem dúvida, das mais marcantes que a Chave D`Ouro lançou.
L'altre sobret que vull mostrar és el de Cafès Novell, en el qual s'informa del compromís responsable dels seus cafès: "El cafè d'aquest establiment és d'alta qualitat, compromès amb les condicions dels agricultors i l'ecologia:
PD: i finalment faré referència a aquest cas que m'han fet arribar després de llegir aquesta entrada:
La fundació Mona, ara també al sucre
Promerca ha editat en els sobres de sucre la campanya de la fundació
31/08/11 02:00 - RIUDELLOTS DE LA SELVA - IMMA BOSCH
L'empresa Promerca, que es dedica a l'envasat de sucre, edulcorant i cafè amb monodosis, de Sant Boi de Llobregat, ha cedit espais dels seus sucres per a la difusió de la campanya de la fundació Mona, de Riudellots de la Selva. S'ha iniciat una primera producció d'un milió de sobres de sucre destinada a l'hostaleria a Catalunya, impresos per una cara amb 19 fotografies en color dels ximpanzés i macacos de la fundació Mona i pel dors, amb informació relativa a la campanya i la fundació. La campanya té com a objectiu educar i sensibilitzar per protegir, comprendre i respectar els primats col·laborant amb la fundació, i es podrà seguir en algunes xarxes socials com ara Twitter o Instagram amb el hashtag sucrefimona.
La fundació Mona és una entitat sense ànim de lucre que des de fa 10 anys rescata i rehabilita primats provinents de col·leccions privades, zoos i circs en què estan retinguts en pèssimes condicions. Promerca, empresa familiar fundada el 1967, ja havia realitzat anteriorment col·laboracions amb entitats sense ànim de lucre, amb la Generalitat o el Banc Central Europeu, entre d'altres.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada