28.1.08

Cristòbal Colón, president de la Fageda, participarà en el curs online sobre RSE

La UOC i Responsabilitat Global llancen un nou curs online d’RSE, amb la participació d'experts i empresaris
5a i 6a edició del curs online per a PIMES de la UOC i Responsabilitat Global

Hi intervindran Carles Campuzano, Cristóbal Colón i Josep Maria Canyelles.

Després de quatre edicions, aquest mes de febrer tindran lloc la 5a i 6a edicions del curs "Responsabilitat social de l'empresa. Una aposta per la creació de valor en les pimes", un en català i l’altre en castellà.

La Universitat Oberta de Catalunya, per mitjà del programa de Cursos d'Hivern, oferix un curs virtual, pensat per a facilitar que la direcció de les Pimes pugui accedir a un marc formatiu, de reflexió i d'accés a informació assequible als seus interessos i inquietuds.

El curs virtual, del que és autor i professor el promotor de Responsabilitat Global Josep Maria Canyelles, equival a 30 hores (2 crèdits) i inclou dos debats amb persones significatives en la RSE.

Cristóbal Colón, president de la cooperativa la Fageda, hi intenvindrá des de la pràctica empresarial. La Fageda és una cooperativa catalana d'iniciativa social sense ànim de lucre. Elaboren uns coneguts iogurts artesanals però la seva finalitat és la integració sociolaboral de les persones de la comarca de la Garrotxa amb capacitats diferents.

Desde la perspectiva de les polítiques públiques hi participarà el diputat al Congrés Carles Campuzano, que fou el promotor de la Subcomissió d’RSE, una de les potes dels diàlegs mantinguts durant aquesta legislatura i que han de donar origen almenys al Consell Estatal d’RSE.

Aquest curs acull en cada edició la participació de dirigents de Pimes significades pel seu compromís amb l’RSE. Anteriorment hi han participat Xavier Martínez, director general de TECNOL, o Josep Maria Lloreda, president de KH Lloreda.

El curs va dirigit especialment a les pimes ja que estan comprenent l'avantatge competitiu de gestionar de manera integrada i estratègica la seva pròpia Responsabilitat davant la societat. Les parts interessades que més tenen en compte són el personal, la clientela i la cadena de proveïment, sense desatendre el marc de relació amb l'exterior a partir del qual és possible treballar per un creixement de la confiança i un desenvolupament mutu. Segons Canyelles, “la Responsabilitat Social és un repte assumible per a la petita i mitjana empresa, la qual sovint ja desenvolupa pràctiques d'excel·lència social en la seva dimensió interna”.

Català: www.collaboratio.net/newsletter/?id=2008/01/12/01
Castellà: www.collaboratio.net/newsletter/?id=2008/01/12/02

Traducir CASTELLANO Translate ENGLISH Traduire FRANÇAIS Übersetzen DEUTSCH Arrevirar ARANÉS

0 comentaris: