4.9.08
Catalunya concentra el 22% de les reclamacions per consum
Els consumidors catalans són els que més reclamen quan se senten insatisfets pels productes o els serveis rebuts. Sobretot, es van presentar reclamacions relatives als serveis de telecomunicacions (3.773 queixes, el 27% del total) i informàtica (el 8,2%). En el cas català, a més, és destacable l'important pes de les queixes sobre agències de viatges (862 reclamacions), que representen el 6,2% del total.
Llegir notícia al Periódico
[ca] www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=540386&idseccio_PK=1009
[es] www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=540386&idseccio_PK=1009
Traducir CASTELLANO Translate ENGLISH Traduire FRANÇAIS Übersetzen DEUTSCH Arrevirar ARANÉS
Llegir notícia al Periódico
[ca] www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=540386&idseccio_PK=1009
[es] www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=540386&idseccio_PK=1009
Traducir CASTELLANO Translate ENGLISH Traduire FRANÇAIS Übersetzen DEUTSCH Arrevirar ARANÉS
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada