El cas de la col·laboració entre la cadena de distribució catalana Condis i la Fundació Esclerosi Múltiple dóna lloc a una acció concreta però es percep que té camí per recórrer, amb accions com la que també mostrem tot seguit.
Una poma per la vida 2010
Els propers dies 12 i 13 de març la Fundació Esclerosi Múltiple i Condis Supermercats, organitzen la campanya “Una poma per la vida”. Aquesta iniciativa es potarà a terme a més de 400 centres que el grup de distribució Condis té a Catalunya i a Madrid.Més de 500 voluntaris de la FEM, estaran presents als punts de venda, demanant la participació dels ciutadans adquirint una poma solidària per un import de 1,5 Euros i informant de la tasca que porta a terme la FEM, per millorar la qualitat de vida de les persones afectades.
Us demanem doncs, que els dies 12 i 13 de març, col·laboreu amb aquesta iniciativa.
Com hi podeu col.laborar?
|
Conferència sobre RSE a l’IDEC- Universitat Pompeu Fabra
El passat dia 14 de gener la FEM va participar en la conferència “La empresa socialmente responsable” que van pronunciar el Sr. Enric Ezquerra, Director General de Condis Supermercats i la Sra. Rosa Masriera, Directora de nous projectes de la Fundació Esclerosi Múltiple.L’acte organitzat per l’Associació d’Antics Alumnes de l’IDEC, anava dirigit a alumnes i antics alumnes dels programes de postgrau i hi van participar 70 persones. El Sr. Enric Ezquerra va destacar que el Pla de RSC, forma part d’una de les 4 línies estratègiques de Condis Supermercats i que s’integra en els seus valors i cultura desplegant-se en tots els àmbits: corporatiu, laboral, mediambiental i social. Desenvolupen accions concretes que es coordinen des de diferents departaments. Va destacar també la col·laboració amb la FEM, que es fa a través de la campanya “Una poma per la vida”.
La Sra. Rosa Masriera, va explicar l’evolució de l’empresa envers la societat i com s’ha anat implantant el concepte de Responsabilitat Social Empresarial. També va exposar com es treballa la RSE des de l’àrea de relació amb les empreses de la FEM, a través d’un pla conjunt amb la voluntat d’integrar els objectius comuns. Respecte a la crisi, Masriera va destacar que malgrat trobar-nos en un moment difícil en el que les empreses tendeixen a mostrar-se rígides i redueixen pressupostos, la RSC és una oportunitat per reforçar el posicionament de les empreses que saben diferenciar-se de la resta i d’aquesta manera aconseguir ser més competitius en el mercat.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada