1.12.09

RSE lingüística en la cadena de proveïment properament a Catalunya Ràdio

Fa un parell de setmanes Catalunya Ràdio va recollir aquesta disfunció en la gestió de la responsabilitat social en la cadena de proveïment:

19.11.09 Sobre els 'call centers' i la responsabilitat social lingüística
Aquesta tarda, al programa Secret de Catalunya Ràdio, que presenta Sílvia Cóppulo, han parlat dels problemes dels call centers i la relació amb la clientela. Un dels temes que s'han tractat és la manca de coneixement de la llengua catalana per part d'empreses que telefonen a països de llengua catalana. És quelcom incoherent per a unes empreses que se suposa que volen vendre el seu producte i tenir un bon tracte amb el client. [continuar llegint escrit]

Ara us informem que properament es recuperarà aquest tema en el programa el Secret de Sílvia Cóppulo. havia de ser aquesta tarda cap a les 18.50 h, però s'ha hagut d'ajornar. Hi intervindran representants de SegurCaixa i de Responsabilitat Global.