24.9.15
Securitas Direct: mala pràctica, conversar, esperar.
[ca] Aporto els enllaços a les interaccions que he tigut amb la companyia Securitas Direct, a causa de la promoció per mitjà de CaixaBank dels seus serveis. A la primera reflexió s'expliquen els fets; a la segona com se'm demana que m'hi posi en contacte; al cap d'un any reprenc el tema per manca de resposta i rebo una trucada d'un comercial; i a la quarta faig una anàlisi de situació a partir de la trucada de disculpes d'un responsable. A partir d'aquí, resto com a ciutadà a l'espera d'observar les millores que permetin com a mínim complir les obligacions legals. L'RSE suposa no solament complir les lleis sinó una capacitat de satisfer allò que la societat espera d'una empresa, cosa per la qual el diàleg, la sensibilitat, la capacitat de resposta, la voluntat de millora i la sostenibilitat són factors clau.
[es] Aporto los enlaces a las interacciones que he tigut con la compañía Securitas Direct, debido a la promoción a través de CaixaBank de sus servicios. En la primera reflexión se explican los hechos; en la segunda como me pide que me ponga en contacto; al cabo de un año retomo el tema por falta de respuesta y recibo una llamada de un comercial; y en la cuarta hago un análisis de situación a partir de la llamada de disculpas de un responsable. A partir de aquí, quedo como ciudadano a la espera de observar las mejoras que permitan como mínimo cumplir las obligaciones legales. La RSE supone no sólo cumplir las leyes sino una capacidad de satisfacer lo que la sociedad espera de una empresa, por lo que el diálogo, la sensibilidad, la capacidad de respuesta, la voluntad de mejora y la sostenibilidad son factores clave.
18.9.14 [ca] [REFLEXIÓ] Promoció de Securitas Direct des de la Caixa
18.9.14 [es] [REFLEXIÓN] Promoción de Securitas Direct desde La Caixa
19.9.14 [ca] Promoció de Securitas Direct des de la Caixa (i II)
19.9.14 [es] Promoción de Securitas Direct desde La Caixa (y II)
28.8.15 [ca] Segons la incomplidora Securitas Direct, "en España sólo hay una lengua oficial"
28.8.15 [es] Según la incumplidora Securitas Direct, "en España sólo hay una lengua oficial"
30.8.15 [ca] [ANÀLISI] Bones notícies de Securitas Direct. Restem a l'espera
30.8.15 [es] [ANÁLISIS] Buenas noticias de Securitas Direct. Quedamos a la espera
[es] Aporto los enlaces a las interacciones que he tigut con la compañía Securitas Direct, debido a la promoción a través de CaixaBank de sus servicios. En la primera reflexión se explican los hechos; en la segunda como me pide que me ponga en contacto; al cabo de un año retomo el tema por falta de respuesta y recibo una llamada de un comercial; y en la cuarta hago un análisis de situación a partir de la llamada de disculpas de un responsable. A partir de aquí, quedo como ciudadano a la espera de observar las mejoras que permitan como mínimo cumplir las obligaciones legales. La RSE supone no sólo cumplir las leyes sino una capacidad de satisfacer lo que la sociedad espera de una empresa, por lo que el diálogo, la sensibilidad, la capacidad de respuesta, la voluntad de mejora y la sostenibilidad son factores clave.
18.9.14 [ca] [REFLEXIÓ] Promoció de Securitas Direct des de la Caixa
18.9.14 [es] [REFLEXIÓN] Promoción de Securitas Direct desde La Caixa
19.9.14 [ca] Promoció de Securitas Direct des de la Caixa (i II)
19.9.14 [es] Promoción de Securitas Direct desde La Caixa (y II)
28.8.15 [ca] Segons la incomplidora Securitas Direct, "en España sólo hay una lengua oficial"
28.8.15 [es] Según la incumplidora Securitas Direct, "en España sólo hay una lengua oficial"
30.8.15 [ca] [ANÀLISI] Bones notícies de Securitas Direct. Restem a l'espera
30.8.15 [es] [ANÁLISIS] Buenas noticias de Securitas Direct. Quedamos a la espera
Etiquetes de comentaris:
[es],
clientela,
gestió partprenents,
llengua,
males pràctiques,
reflexions
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentaris:
Gracias por compartir información excelente sobre Securitas direct.
Securitas Direct
Publica un comentari a l'entrada