12.2.15
Col·laborant a integrar la Responsabilitat Social dins els màsters de comunicació
Aquest dissabte vaig tenir l'oportunitat de fer tres sessions per a explicar el sentit empresarial de la Responsabilitat Social Corporativa amb alumnes de direcció de comunicació de dues universitats, una de catalana i una de boliviana: l'IDEC-UPF i UPSA.
A l'IDEC (Universitat Pompeu Fabra) vaig fer-hi dues sessions de 2 hores i mitja, repetida per a dues aules, una en català i una altra en castellà. Es tracta dels alumnes del Màster en Direcció de Comunicació, que prepara els
professionals que hauran de liderar la comunicació en tot tipus
d'organitzacions:
empreses, institucions públiques, ONG's... La formació que reben els
capacita per planificar i executar plans de comunicació, així com
establir i guiar
estratègies complexes de relació amb tots els públics i grups d'interès a
través de diferents canals: des de la relació interpersonal a les
xarxes socials,
passant pels mitjans de comunicació i la publicitat. El programa està
impartit per un conjunt altament qualificat de docents en el qual es
combinen acadèmics
de la UPF amb directors de comunicació, consultors, analistes i
periodistes en actiu. Els participants del Màster en Direcció de Comunicació
aconsegueixen una especialització clau per al desenvolupament de la societat de la informació al segle XXI.
Als estudis de Màrqueting de la Universidad Privada de Santa Cruz de la Sierra - UPSA vaig fer-hi una sessió online de 90 minuts, conversant amb els alumnes sobre el sentit empresarial de l'RSE, sobre les diferències entre les empreses grans i les pimes, i les diferències entre països. Aquesta universitat va ser creada fa 30 anys per la Cámara de Industria, Comercio, Servicios y Turismo de Santa Cruz, i és una institució amb una gran reputació, amb un paper
reconegut per institucions locals, nacionals i
internacionals.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada