![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi581wAbBkCccwr6AeFGRrdaJV3HDFUR6hqPimO98Kgkf_j9p9Ejv1U7GxKYgSJVkESiJizANGsTlsjAWahVqLZbLDhZ98HSrv3I4Wh47pPS-6t6idQabQ3iHKZ2gTRG2lWnTeo/s200/Ser+responsable.gif)
19.6.07
La qüestionada reputació de l'RSE
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi581wAbBkCccwr6AeFGRrdaJV3HDFUR6hqPimO98Kgkf_j9p9Ejv1U7GxKYgSJVkESiJizANGsTlsjAWahVqLZbLDhZ98HSrv3I4Wh47pPS-6t6idQabQ3iHKZ2gTRG2lWnTeo/s200/Ser+responsable.gif)
Article d'Antoni Gutiérrez-Rubí publicat en el número 3 de la revista Ser Responsable
Sumari: L'RSE es troba en un moment delicat si no aconsegueix convertir-se en el nucli dur de la Reputació Corporativa que en canvi s'ha consolidat com indicador de valor per a les empreses. La distància entre el valor comptable d'una empresa i el seu valor de mercat està provocada pel valor dels seus actius intangibles. És en la capacitat per a incrementar aquest gap on estan les oportunitats per a l'RSE. Aquest és el camí: aconseguir despertar l'interès estratègic en el que val avui per als directius i les seves companyies la seva Reputació Corporativa.