Màster UOC
La missió de l'MBA en Social Entrepreneurship és la de formar persones capaces de liderar empreses socials, emprenedors i gestors que tracten de resoldre els problemes socials més urgents de la humanitat com ara la lluita contra la pobresa o la gana, la degradació mediambiental, l'accés a l'educació o a la sanitat o la integració de col·lectius en risc d'exclusió. Emprenedors i gestors amb ganes de canviar l'status quo, capaces de respectar el que ens diferencia i de valorar el que ens uneix.
- Crèdits 60 ECTS
- Inici 15 octubre 2014
- Títol MBA en Social Entrepreneurship
- Idioma multilingüe
El programa dóna resposta a organitzacions socials competitives, sostenibles i escalables que permetin lliurar béns i serveis assequibles i crítics, fruit de la col·laboració oberta entre els agents socials, el suport institucional i regulador, i la incorporació de tecnologia i mètodes empresarials.
El programa aglutina una gran diversitat de models de negoci i àmbits, des de negocis inclusius en la base de la piràmide en països en vies de desenvolupament, fins a iniciatives de globalització intel·ligent de la nova ciutadania o ecoinnovacions que afronten els principals reptes del nostre planeta.
L'MBA en Social Entrepreneurship és el programa més complet del sector social i empresarial a Espanya, un programa pioner, innovador i flexible, adreçat a persones que volen emprendre una empresa social o convertir-se en intraemprenedors dinamitzadors dins de la seva organització, tant si aquesta és sense ànim de lucre, governamental, com qualsevol altre tipus d'empresa.
Amb un enfocament multifacètic i internacional, aquest programa combina els coneixements i les habilitats necessàries per a convertir l'estudiant en un emprenedor i en un mànager amb visió global per mitjà d'eines específiques i pràctiques. En aquest programa es tracten de manera profunda qüestions tan essencials per a l'èxit de les iniciatives socials com el mesurament de l'impacte social, la gestió de la innovació social, la construcció d'aliances estratègiques en aquest sector emergent, o el finançament social, entre moltes altres.
La discussió de casos reals desenvolupats per experts del sector proporciona una plataforma per a l'anàlisi de qüestions complexes i es converteix en un fòrum de discussió per a l'intercanvi d'experiències i coneixements. El programa preveu la creació d'un pla de negoci d'una empresa social, que l'estudiant pot aplicar a l'empresa o a la institució de la qual prové i així hi aportarà una millora.
Contingut
- Semestre 1
- Social Entrepreneurship
- Direcció d'operacions i logísitica
- Ètica i responsabilitat social de les empreses
- Direcció de persones
- Direcció financera
- Presa de decisions: Business Game
- Direcció estratègica
- Direcció de màrqueting
- Direcció de la innovació
- Direcció de sistemes d'informació
- Innovació social
- Ecoinnovació i sostenibilitat
- Lideratge i treball en xarxa de l'emprenedor social
- Business Week
- Eines de mesurament de l'impacte social
- Finançant empreses socials
- Scaling-up! L'expansió de la innovació social en un món globalitzat
- Treball final de màster: Social Business Plan
Font: http://estudis.uoc.edu/ca/masters-postgraus-especialitzacions/master/business-school-cat/social-mba-entrepreneurship/presentacio
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada