25.3.13

"La gran bacanal": una gran irresponsabilitat pública en infraestructures

Aquest divendres vaig assistir a la presentació del llibre "La gran bacanal" de Pere Macias i Gemma Aguilera, en què s'analitza el malbaratament de la política en infraestructures de l'Estat espanyol.

Crònica d'Oriol Mas: La literatura sobre la política d'infraestructures de l'Estat s'està convertint gairebé en un gènere propi dins l'assaig polític. Els llibres publicats fins ara de Ramon Tremosa i Germà Bel han tingut notorietat i un bon recorregut comercial. Així, han situat la inversió en obra pública com un dels exemples més potents i visuals per explicar com l'Estat espanyol dilapida els recursos públics, i els greuges de Catalunya respecte a altres territoris. [llegir més]

Aquestes són les piulades al Twitter que vaig fer:
  1. Per sort ara Europa s'adona de com han invertit els € els espanyols. Potser gràcies a aixo controlaran que es faci el corredor mediterrani!
  2. Els polítics de províncies s'han cregut que sense AVE no són res... Absurd! No té res a veure amb econ.productiva, i algun ja s'està tancant
  3. Encara avui el govern espanyol planifica fer autovies gratuïtes per carreteres que tenen 1.300 cotxes diaris. Inversió absurda! Obsessió!
  4. Franco y Renfe diseñaron un AVE Madrid - Barcelona - Portbou en 1972! Mucho más racional que el modelo nacionalista español de PP y PSOE!
  5. En l'epoca del "españa va bien" Aznar va dir que volia unir totes les capitals de província amb AVE -4h de Madrid. Sense criteris mobilitat
  6. A Catalunya es féu 1r ferrocarril BCN-Mataró per raons econòmiques. Ràpid van fer el Madrid-Aranjuez per unir (2 cops any) Cort estiu/hivern
  7. Alcalde Madrid quan van inaugurar AVE Madrid-València: "ahora ya podréis mirar al centro y no hará falta q miréis al Norte". Obsessió!!
  8. Franco i Renfe van dissenyar un AVE Madrid - Barcelona - Portbou al 1972! Molt més racional que el model nacionalista espanyol de PP i PSOE!
  9. A la presentació del llibre "La Gran Bacanal" de i sobre una bacanal d'infrastructures

0 comentaris: