2.2.13

Josep Maria Lloreda, convidat a la trobada d'alumnes d'emprenedoria social de la UOC

Aquest divendres vaig tenir una trobada d'alumnes de la UOC. No era de tots els participants en MBA com la darrera trobada de la UOC Business School de què vaig parlar, sinó solament de l'MBA social, el d'emprenedoria social (Posgrado Emprendedores sociales UOC, Trobada MBA de la UOC Business School).

El convidat de la trobada va ser Josep Maria Lloreda, president de la pime KH Lloreda, que va parlar sobre com integra la responsabilitat social com una part essencial del model d'empresa. 

Donat que fa bastants anys que el poso d'exemple, vaig aprofitar per destacar els valors que crec que té aquesta empresa que fa un ús molt interessant i intel·ligent de l'RSE, i amb una gran autenticitat que els presents van poder copsar.

Em va tocar fer la cloenda i vaig voler destacar precisament que l'RSE comença per l'abordatge de les responsabilitats primàries o inherents a la pròpia activitat. I això és el que fa precisament KH Lloreda, empresa que a més també té un gran ventall de col·laboracions socials.

  1. KH Lloreda desenvolupà cadira especial pq Isidre Esteve pogués córrer després accid. I patent regalada a Fund.I.Esteve
  2. Dinar intens amb alumnes MBA social UOC Emprenedoria social . Sobretaula: ara parlarà Josep Maria Lloreda