8.10.11

Seguiu-me a twitter

Avui fa un any que vaig fer la meva primera piulada, un tweet, tot i que no va tenir continuïtat fins al Nadal, moment en què vaig començar a tuitejar habitualment.

Al llarg d'aquest any (en rigor 8 mesos), he enviat 950 missatges. Molts d'ells són automàtics ja que surten directament cada cop que publico una entrada a Responsabilitat Global, i també les que publico en un altre bloc, Psicolabis, sobre continguts completament diferents.

Però al llarg de l'experiència de tuitaire, he anat augmentant el nombre de piulades directes o retuitejades. Pensava que no m'agradaria, perquè certament les xarxes socials demanen temps. Però finalment m'hi he aficionat: suposo que pel fet que es pot fer servir aprofitant les estones mortes dels desplaçaments o esperes.

Us convido a seguir-me:
http://twitter.com/#!/jmcanyelles