Us passem la referència d'aquesta pàgina de LinguaMón sobre les llengües dels clients en la relació empresa-client, i la qual es fa referència a dos textos que vaig elaborar l'any passat sobre Responsabilitat Social de les Empreses (RSE) i llengua.
Les llengües dels clients
Les oportunitats de negoci i la competitivitat en el mercat depenen de la capacitat de les empreses d’adaptar-se a les diverses llengües dels clients, dels proveïdors i de l’entorn en què actuen.
• Las lenguas facilitan los negocios (Business Forum on Multilingualism, 2008)
• Entreprises bruxelloises et langues étrangères: Pratique et coût d'une main-d'œuvre ne maîtrisant pas les langues étrangères (TIBEM, 2006)
• The importance of language skills for Danish companies (Confederation of Danish Industry, estudi en danès)
• Els internautes prefereixen navegar en les seves llengües (Comissió Europea, 2011)
• Empresa i llengua. Un enfocament de responsabilitat social empresarial per a aportar valors a tots els grups d'interès (Josep M Canyelles, 2010)
• Aproximació al respecte lingüístic des de la responsabilitat social de les empreses (Josep M Canyelles, 2010)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada