5.2.10
L'IMPEM edita el quart llibre sobre bones pràctiques de Responsabilitat Social
Segons informa l'Ajuntament de Mataró, aquest és el quart llibre que l'IMPEM edita amb bones pràctiques de responsabilitat social i el segon centrant-se en la CONCILIACIÓ DE LA VIDA PERSONAL, FAMILIAR I LABORAL atès que entén que és un aspecte prioritari pel bon funcionament de l'empresa i per una millor qualitat de vida al territori.
El treball de l'IMPEM amb les empreses dels sectors de l'hostaleria i el comerç va començar fa un parell d'anys, perquè són dos sectors amb força rotació de personal a causa dels horaris a què estan sotmesos. Per aquesta raó, sovint els costa trobar persones que vulguin treballar-hi però també que puguin treballar-hi per la disponibilitat horària que els suposa.
En un moment de canvi econòmic com el que estem vivint, es fa més evident que mai la necessitat que les empreses i les organitzacions, en general, actuen de manera responsable. L'RS (Responsabilitat Social) pot ser una oportunitat per millorar la gestió empresarial i per esdevenir més competitius en un mercat cada vegada més global. Treballar per tal de fidelitzar el personal de les empreses, tenir una bona reputació i prestigi, ser una empresa innovadora i pionera en la gestió dels recursos humans és un repte que ens platengem, sovint, totes les organitzacions. I aquests són, cada cop més, factors que prioritzen les persones que consumeixen, els que proveeixen, els equips de treball... a l'hora de triar una empresa o una altra.
Accés a la publicació PDF
El treball de l'IMPEM amb les empreses dels sectors de l'hostaleria i el comerç va començar fa un parell d'anys, perquè són dos sectors amb força rotació de personal a causa dels horaris a què estan sotmesos. Per aquesta raó, sovint els costa trobar persones que vulguin treballar-hi però també que puguin treballar-hi per la disponibilitat horària que els suposa.
En un moment de canvi econòmic com el que estem vivint, es fa més evident que mai la necessitat que les empreses i les organitzacions, en general, actuen de manera responsable. L'RS (Responsabilitat Social) pot ser una oportunitat per millorar la gestió empresarial i per esdevenir més competitius en un mercat cada vegada més global. Treballar per tal de fidelitzar el personal de les empreses, tenir una bona reputació i prestigi, ser una empresa innovadora i pionera en la gestió dels recursos humans és un repte que ens platengem, sovint, totes les organitzacions. I aquests són, cada cop més, factors que prioritzen les persones que consumeixen, els que proveeixen, els equips de treball... a l'hora de triar una empresa o una altra.
Accés a la publicació PDF
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada