Han anat apareixent altres models de bolígrafs que incorporaven atributs ambientals. I ara n'apareix un d'interessant i ben comercialitzat, amb el nom de B2P que vol dir Bottle to Pen, és a dir, de l'ampolla al boli. I és que està fabricat amb ampolles de plàstic reciclades. A més, hi han incorporat un disseny original que recorda una ampolla de plàstic
Les característiques del producte són: bolígraf amb tinta GEL, retràctil, reciclat en un 89% (exceptuant tinta i parts recanviables), disponible en 4 colors de tinta: Blau, negre, vermell i verd, punta de bola de 0,7 mm, recanvi disponible.
BeGreen is a long term, global commitment for Pilot; one that has taken over three years in development, and one that will grow along with consumers' growing interest in and concern for the wellbeing of our planet. Along with buying pens made from recycled material, following are other ways you can help make our environment cleaner and healthier.
The Pilot BeGreen brand of writing instruments is proud to be an official sponsor of Keep America Beautiful. Keep America Beautiful, Inc. (KAB) is the nation's largest volunteer-based community improvement and education organization. Its network of nearly 1,000 affiliate and participating organizations engage individuals in programs that prevent litter, reduce waste and create natural beauty in their communities. Through public-private partnerships and strategic alliances with citizens, businesses and government, KAB's programs motivate millions of volunteers annually to clean up, beautify and improve their neighborhoods, creating safer and more livable community environments. Each year, KAB volunteers collect and recycle millions of pounds of litter and debris, plant flowers and trees, and beautify the nation's public lands. For more information on how you can "do something beautiful" in your area, visit www.kab.org .
Resum: un producte amb atributs de sostenibilitat i comunicat amb green marketing, fabricat per una companyia parcialment compromesa, distribuït per una empresa sense compromís conegut, i adquirit en una empresa cooperativa amb compromís explícit.
Conclusió 1: Dubte sobre si el green marketing pot ocultar el ple compromís corporatiu;
Conclusió 2: El sector intermediari de la distribució viu ocult en aquest món de cadenes de traçabilitat i responsabilitat social cadena amunt i cadena avall.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada