27.5.08
Seixanta establiments de Cambrils participen en el Voluntariat per la Llengua
Els establiments comercials també tenen una gran diversitat de pràctiques per a gestionar i millorar la seva responsabilitat social. Un exemple de bona pràctica respecte a la comunitat seria aquest. En parlàvem en un escrit anterior: Responsabilitat social lingüística dels establiments
Amb la incorporació de nous establiments ja són 60 els locals de Cambrils que col·laboren en el programa Voluntariat per la Llengua. Tots els comerços i restaurants que donen suport a la campanya s'han compromès a atendre els aprenents i les aprenentes que participen en el programa, a fi de facilitar-los la conversa en llengua catalana. Aquests establiments s'identifiquen amb un adhesiu que col·loquen en un lloc visible perquè les parelles lingüístiques els puguin reconèixer fàcilment.
Amb la incorporació de nous establiments ja són 60 els locals de Cambrils que col·laboren en el programa Voluntariat per la Llengua. Tots els comerços i restaurants que donen suport a la campanya s'han compromès a atendre els aprenents i les aprenentes que participen en el programa, a fi de facilitar-los la conversa en llengua catalana. Aquests establiments s'identifiquen amb un adhesiu que col·loquen en un lloc visible perquè les parelles lingüístiques els puguin reconèixer fàcilment.
Etiquetes de comentaris:
bones pràctiques,
catalunya,
llengua,
reflexions,
sector detallista,
territoris responsables
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada