3.4.16

Primera victòria contra SocialCar @SocialCarCom

  • El ¿Dónde vas a viajar? ha estat substituït per ¿Dónde buscas coche?


Fa un parell de setmanes vaig publicar una queixa sobre SocialCar. Entre altres coses em referia a la pregunta inicial del web, on per demanar-te des d'on vols viatjar et preguntaven a on volies anar.

Feia broma en comparar la seva capacitat comunicativa amb la de Renfe: Sembla, doncs, que la capacitat expressiva, comunicativa, no és el seu fort...

No he rebut cap agraïment, ni falta que fa. Però veig que l'empresa ha reaccionat i ha canviat la pregunta inicial. Després de mesos, ha calgut que algú en fes broma perquè algú de l'empresa s'adonés que estaven fent el ridícul i ningú els ho havia dit.

D'altra banda és normal que no m'hagin agraït res perquè aquest comentari era una anècdota en relació al centre de la crítica que els feia, i que molt em temo que segueix igual.

Efectivament segueixen fent servir el topònim il·legal i franquista de Villanueva y Geltrú, igual que molts altres que no tenen cap aval legal. I l'excusa de Google Maps no serveix.

Ara, els que sí que no han corregit res són els de Renfe. Això sí que és una empresa de les d'abans amb totes les de la regla! Per demanar la data de tornada encara et segueixen demanant la d'arribada, com vaig denunciar fa uns dies:



Per cert, que avui m'ha vingut al cap que havia de baixar-me la factura del cotxe que vaig llogar a SocialCar! Estava preparant el trimestre i hi he pensat. Com que la factura no la pengen al moment que has acabat el servei i has pagat sinó que triguen alguna setmana i no tenen la decència d'enviar-te-la, has de ser tu que hi pensis i vagis a buscar-la al seu web. Tot propi d'una empresa moderna basada en la tecnologia, la immediatesa i el servei al client.