21.12.15

Sessió d' #RSE al Graduat en Direcció de Comerç i Distribució d’ESCODI-UAB

  • Canyelles ha participat aquest divendres 19 en el Graduat en Direcció de Comerç i Distribució d’ESCODI-UAB (Terrassa) fent una master class d'hora i mitja sobre RSE en el sector detallista
La necessitat de la gestió de l'RSE en qualsevol empresa

Josep Maria Canyelles, expert en Responsabilitat Social Corporativa (RSC), ha participat de nou en el Graduat en Direcció de Comerç i Distribució d’ESCODI-UAB, en el marc dels continguts de l’assignatura de Direcció de l’Empresa Comercial.

Canyelles és promotor de Responsabilitat Global i soci-consultor de Vector 5, a més de col·laborador de diferents iniciatives lligades a la Responsabilitat Social de les Empreses i les Organitzacions. També és el coordinador de la iniciativa empresarial Respon.cat.

Durant la seva exposició, ha mostrat com algunes empreses porten a terme la gestió de la seva responsabilitat socials, posant exemples de diferents empreses, de diferents dimensions, i amb bones pràctiques que afecten a diferents vectors de l'RSE.

La sessió ha servit per a trencar tòpics sobre quines empreses gestionen o han de gestionar l'RSE, alhora que ha permès aportar alguns continguts sobre què implica la metodologia de l'RSE i qui sentit empresarial té per a les empreses del segle XXI.
 
La seva col·laboració amb l'ESCODI s'ha vingut produint al llarg dels darrers anys i també ha desenvolupat una intensa relació amb el sector detallista en RSE.

Informació a Facebook de GetaPartner:

Aquest any hem convidat de nou el reconegut expert en responsabilitat social empresarial Josep Mª Canyelles a realitzar una ponència a l'ESCODI. En Josep Mª Canyelles forma part, juntament amb la nostra sòcia Natàlia Cugueró, de la Comissió de Responsabilitat Social de l'ACCID (Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció).

La ponència estava englobada dins l'assignatura de Direcció de l'empresa comercial, i el Josep Mª Canyelles ha explicat i mostrat als futurs professionals i empresaris de la distribució i el comerç que les empreses han de tenir en compte en les seves decisions aquells grups d'interès amb els que interactua.

"RSC és crear valor compartit per a tothom".