2.12.12

Business with Social Value


Tant les empreses mercantils, com les empreses socials tenim un mateix objectiu: facturar més, tenir nous clients, i si ens coneixem, i "fem negocis" podem sortir guanyant tots.

Els estudiosos de les noves tendencies p. Ex. En  Daniel Levine, dtor inst de NY de noves tendrncies diu que un "determinant de compra es que un producte o servei tingui un valor social i/o green afegit" a una marca (Zara dona 20milions, La Caixa té totes les ofibines amb posters amb noia amb sind Down,..).

Per altre banda els centres especials de treball que integrem com a minim un 70% de personal discapacitat a les nostres plantilles i que no tenim afany de lucre, patim doblement la crisi per la caiguda de la demanda i per la retallada de la subvenció. per tant, em de vendre més i donar-li més visibilitat al nostre sector d'empreses socials, com una oferta competitiva y confiable.

Gracies a la colaboracio de la agencia de publicitat Basat & Ogilvy tenim un logotip molt potent que identifica a les empreses que fan, volen fer o es comprometen a no discriminar "el fer negocis amb valor social" (compres de productes o serveis) a empreses socials (definides anteriorment. Pensem que aixó pot anar-ho incentivant perque el logotip es el equivalent a la foto de la noia amb la S.de Down, a la donació, però d'una forma més proactiva: comprant productes o serveis, externalitzant fases o serveis,..fent el que es necesari al mateix preu, termini i qualitat : win to win!

Per donar-li una forta empenta el dia 13 de desembre al Palau de Congressos de Catalunya, muntem el I market place Business With Social Value. Nosaltres em tingut la sort de trobar uns HEROIS que han posat o han trobat una suma de moltes petites donacions i no cobrarem res: ES GRATUIT I 'AJUDA A COMPLIR LA LISMI.

Qué necesitem ara de la vostra organització ii de tots els amics vostres?
1- Que els vostres executius de compres, de marqueting, de direccio gral, s'inscriguin i vinguin el dia 13 de desembre! Guanyareu, segur!

2- Que ens feu difusio per a incentivar aquesta participacio. 200 empreses es el nostre objectiu.

3- Que us estudieu signar la carta de compromis amb el Business With Social Value i obtingueu (amb unes petites despeses de gestio) el dret a utilitzar el logo per visualitzar que sou una empresa amb un compromis social, la qual cosa avui en dia humanitza, acosta i crea empatia amb la gent.


Tenim encare dies per davant,..una salutació ben cordial.
Maria José Pujol Rojo
http;//www.icaria.biz
http;//www.businesswithsocialvalue.org

Notícia anterior: Neix el ‘Business With Social Value’: "Propostes de negoci amb valor social on tothom guanya”