21.7.11

Les llengües dels clients

LINGUAMÓN - Casa de les Llengües
Us passem la referència d'aquesta pàgina de LinguaMón sobre les llengües dels clients en la relació empresa-client, i la qual es fa referència a dos textos que vaig elaborar l'any passat sobre Responsabilitat Social de les Empreses (RSE) i llengua.


Les llengües dels clients


Les oportunitats de negoci i la competitivitat en el mercat depenen de la capacitat de les empreses d’adaptar-se a les diverses llengües dels clients, dels proveïdors i de l’entorn en què actuen.

Las lenguas facilitan los negocios (Business Forum on Multilingualism, 2008)

Entreprises bruxelloises et langues étrangères: Pratique et coût d'une main-d'œuvre ne maîtrisant pas les langues étrangères (TIBEM, 2006)

The importance of language skills for Danish companies (Confederation of Danish Industry, estudi en danès)

Els internautes prefereixen navegar en les seves llengües (Comissió Europea, 2011)

Empresa i llengua. Un enfocament de responsabilitat social empresarial per a aportar valors a tots els grups d'interès (Josep M Canyelles, 2010)