2.2.11

Nota de servei

Fa uns dies explicàvem que estàvem sota els efectes d'uns greus problemes informàtics:
Lamentem el retard en la resposta a correus i altres demandes que estem experimentant al llarg del mes de gener. Sense que serveixi d'excusa davant els nostres clients, col·laboradors i altres contactes, volem explicar-ne les causes.
Afortunadament ja hem aconseguit recuperar gairebé tots els documents, i ara entrem en la fase de comparar i validar versions per a assegurar quines són les actualitzacions més vàlides.

Us preguem de nou disculpes pel retard que estem tenint en algunes demandes i especialment en la resposta als correus.

Lamentem que, malgrat els nostres esforços en seguretat, hagi estat precisament una d'aquestes mesures, la còpia en un servidor, la que hagi causat per error de funcionament la pèrdua progressiva de milers de documents que finalment estem en fase de recuperació.

Un cop acabat el procés, deixarem constància del problema, causat per la sincronització remota dels documents en el moment de fer el canvi d'un entorn Windows a un entorn Mac.