29.7.10

La prohibición de los toros en Catalunya

[ca] La revista especialitzada en RSE ExpokNews, ubicada a Mèxic, publica avui un article de Josep Maria Canyelles sobre la prohibició dels toros a Catalunya. Donat que aquesta prohibició ha provocat un gran interès a nivell internacional i que se n'han fet interpretacions polítiques que poden ser difícils de comprendre des de fora del país, a l'article es defensa que la Iniciativa Legislativa Popular s'ha basat exclusivament en arguments de defensa dels animals i que els temes identitaris han estat la gran preocupació precisament dels defensors de la tauromàquia. Podeu llegir l'article en aquest enllaç.

[es] La revista especializada en RSE ExpokNews, ubicada en México, publica hoy un artículo de Josep Maria Canyelles sobre la prohibición de los toros en Cataluña. Dado que esta prohibición ha provocado un gran interés a nivel internacional y que se han hecho interpretaciones políticas que pueden ser difíciles de comprender desde fuera del país, en el artículo se defiende que la Iniciativa Legislativa Popular se ha basado exclusivamente en argumentos de defensa de los animales y que los temas identitarios han sido la gran preocupación precisamente de los defensores de la tauromaquia. Puede leer el artículo en este enlace.

Premsa/Prensa:
La pell de brau cruix. El PP es proposa esmenar la prohibició del Parlament des del Congrés (El Periódico)
La piel de toro cruje. El PP se propone enmendar la prohibición del Parlament desde el Congreso (El Periódico)

Blocs/Blogs:
Toros no: centrando el debate. Ismael Peña

PD: Ecologistas en Acción arremete contra las administraciones públicas por construir plazas de toros con dinero público


Vota'nsPodeu votar els blocs preferits fins el 9 de setembre. Enguany, a banda de votar els blocs, també podeu valorar cada entrada publicada. Aquesta valoració (“M’agrada”) incideix en el resultat final, ja que cada cinc suposen un vot per al bloc. Clica la icona!