19.6.10

"Responsabilitat Global", bloc guanyador del concurs "Blogs LV.es" de la Vanguardia

Aquest bloc, Responsabilitat Global, ha merescut el reconeixement de la La Vanguardia.es i ha guanyat el 'concurs de Blocs LV.es' que es porta a terme per als blocaires que enllacen amb les notícies d'aquest diari, en el que suposa una interessant manera de connectar els mitjans i la blogosfera i de donar veu a les opinions dels blocaires. Aquest premi es ve atorgant cada quinze dies des de fa uns mesos entre els blocs que els enllacen.

Podeu veure la notícia en LV.es amb una presentació de 'Responsabilitat Global':
Tengo 43 años y soy experto en Responsabilidad Social de las Empresas (RSE) y promotor del think tank Responsabilitat Global. Soy asesor técnico de la Cámara de Comercio de Barcelona en RSE, coordinador de RSE de la Asoc. Catalana de Contabilidad y Dirección, colaborador de la Asociaciones para las Naciones Unidas en RSE, colaborador docente de diferentes universidades y programas formativos de alta dirección, promotor de collaboratio, iniciativa para los Territorios Socialmente Responsables. 
Mi blog "Responsabilitat Global" nace en el 2004 como apoyo a la voluntad de divulgar la RSE, dar a conocer buenas prácticas, fomentar la reflexión y ayudar a marcar líneas de progreso de este enfoque de gestión. Así, a lo largo de los más de 2.000 posteos publicados se ha tratado de la RSE como modelo de gestión de grandes empresas pero también se ha abordado la Responsabilidad Social de pymes y microempresas, organismos públicos, organizaciones no lucrativas, ya que cualquier organización más allá de su tamaño o propiedad tiene el deber ético de disminuir sus impactos y ser sensible a las expectativas que la sociedad le muestra. [continuar a La Vanguardia Digital]

Nota: Aquest reconeixement es produeix tres setmanes després que la publicació L'Extra recomanés el bloc de "Responsabilitat Global" entre els més llegits, valorats i seguits del Portal de la Penedesfera, la comunitat de blocaires i interessats en les TIC de l'Anoia, Alt i Baix Penedès i Garraf.

Apunts relacionats:
7.10.09 Responsabilitats ètiques dels blocaires