19.12.09

L'ecoeficiència motiva a canviar d'electrodomèstics

Un estudi elaborat per Whirlpool, una de les primeres marques en fabricació i comercialització d'electrodomèstics, la conjuntura econòmica actual s'ha fet notar en els hàbits de compra dels consumidors. Volem destacar especialment aquesta dada ja que afecta al sentit de responsabilitat social de les famílies, les quals comencen a operativitzar els valors ambientals, segurament en la mesura que observen que estan en consonància amb un major estalvi també econòmic:
Un 86% dels espanyols reconeix que vol fer canvis en els electrodomèstics amb la intenció d'estalviar energia i aigua, un percentatge que es redueix entre consumidors italians (74%) o francesos (77%). En concret, la reducció de la despesa energètica figura entre les tres principals intencions del 73% dels enquestats espanyols.

Llegir notícia sencera a Jornal.cat

Nota: aquesta notícia s'emmarca en la línia de treball sobre RSI (Responsabilitat Social dels Individus i les famílies) que Responsabilitat Global vol promoure durant el 2010