14.2.07

Kelme - Oleguer: el conflicte està servit

El risc del cas Kelme-Oleguer

La marca esportiva Kelme ha anunciat el trencament del contracte amb el jugador del FC Barcelona Oleguer Presas, com a conseqüència d'un article on expressava opinions personals sobre un afer polític i judicial.

Com ha de reaccionar una empresa quan un patrocinat expressa opinions que l'empresa no compateix? Quin seria el procedir d'una empresa amb un mínim sentit de la seva responsabilitat social?

Ens trobem davant d'un cas que mereix que sigui analitzat i contrastat, i que ben segur que pot marcar un abans i un després, per l'impacte que té en els Drets Humans i en el model de relacions mercat - societat a què podem aspirar.

Relacions d'esponsorització

En les relacions entre empreses i altres organitzacions, cada cop són més rellevants la sintonia en els Valors Organitzatius o Corporatius. Si el que es pretén no és solament obtenir un benefici d'imatge vinculat a un esdeveniment sinó que es vol construir un marc de confiança i relacions mútues, cal saber molt bé amb qui et cases...

Article publicat a xarxanet.org

Llegir PDF en català
Leer PDF en castellano