22.10.16

Nova discriminació de Renfe

Nou conflicte amb Renfe. Entro al web i trio llengua. Tot seguit intento identificar-me, i no trobo el lloc per fer-ho. Envio un tuit formulant la pregunta. I em diuen que provi d'entrar-hi des de la "web clásica". Es tracta d'un eufemisme per no dir la pàgina web en castellà. Deunidó. Total, que des de la pàgina en català no m'hi puc identificar. No som clients nornals. No hi ha cap disculpa. No hi ha cap intenció d'arreglar res. I si hi insistim gaire, vés que no suprimeixen aquesta web en català mutilada que tenen la condescendència de concedir-nos per calmar les nostres ànsies tribals. Quines ganes que aquesta mena d'empreses formin part de la realitat d'un altre estat!

20 oct.
Hola : Com m'identifico com a client a la web de ? No trobo el lloc per entrar 



20 oct.
Hola. Inténtalo desde la web clásica. Podrás identificarte en la parte superior derecha:

Web clásica = eufemismo para no hablar claro? Web en castellano, no? Los catalanes no podemos identificarnos como cliente normal ?

Em sembla q no respon les queixes per incompliment dels drets dels clients. Ni per disculpar-se? Una mica de respecte estaria bé


Reflexions sobre RENFE en aquest blog: