9.10.12

KH Lloreda: una història de passió per la innovació

Facebook image
Josep Mª Lloreda | President , KH Lloreda
 

KH Lloreda va néixer l'any 1949 per fer recobriments metàl·lics industrials. Amb la crisi dels 90, l'empresa es va haver de reinventar per no morir. Una idea boja els va llançar a vendre un producte desgreixador inventat per a ús intern: el KH-7. Des de llavors, ha crescut un 11% anual i ja ven arreu del món. Josep Mª Lloreda ens explica la història d'un atreviment.
Per reproduir correctament aquest contingut és necessari instal·lar el programari Adobe Flash Player. Si us plau, baixeu-vos l'última versió, només us requerirà uns instants.


Idees força: Cal saber on vols arribar. El pla estratègic t’ajuda a imaginar el futur que vols construir.
Cal innovar per ser diferent al mercat; i per innovar cal invertir diners i recursos.
La por no serveix de res. Cal atrevir-se a fer coses noves i diferents, però posant en marxa mecanismes per minimitzar riscos.
La innovació és una actitud. A KH Lloreda tot respira innovació: el màrqueting, els recursos humans, la fabricació i logística, la gestió i els propis productes.